Muut Öljyt

Kun haluat vaihtelua ja uusia makuja ruoanlaittoon, kokeile muitakin öljyjä kuin vain oliivi- tai rypsiöljyä. Erilaisista pähkinöistä ja siemenistä puristetut öljyt tuovat maukasta vaihtelua niin salaatteihin, kastikkeisiin kuin annosten viimeistelyyn. Eri öljyillä on myös aina erilainen rasvahappokoostumus, jolla tuot monipuolisuutta ruokavalioosi.

5 -tuotteet

  • viinirypaleensiemenoljy
    8,45

    Viinirypäleensiemenöljy kestää hyvin korkeita lämpötiloja, joten se on mitä parhain öljy paistamiseen. Ranskalaisen Huilerie Cauvinin viinirypäleensiemenöljy sisältää paljon hyviä rasvahappoja, ja siksi se on luonnollinen osa terveellistä ruokavaliota.

  • luomu seesamoljy min
    6,90

    Ranskalaisen Huilerie Cauvinin seesamöljy tehdään paahdetuista, luomuviljellyistä seesaminsiemenistä kylmäpuristamalla. Siementen paahtaminen voimistaa siementen pähkinäistä aromia. Seesaminsiemenöljy on oiva mauste kaikille salaateille. Lisäksi se sopii erinomaisesti maustamaan aasialaisia ruokia.

  • saksanpahkinaoljy 250ml min
    6,90

    Huilerie Cauvinin saksanpähkinäöljy uutetaan saksanpähkinän kuoren sisältä löytyvästä aromikkaasta pähkinästä. Öljy on kullankeltaista tai jopa hieman vihertävää, ja siinä on tunnistettava saksanpähkinän aromi. Saksanpähkinäöljyä olisi paras käyttää kylmänä esimerkiksi salaateissa, jotta se säilyttäisi kaikki sen terveelliset omega-3- ja -6-rasvahapot.

  • hasselpahkinaoljy 250ml min
    9,85

    Hasselpähkinäöljy antaa mukavan pähkinäisen säväyksen esimerkiksi salaatteihin. Kokeile sitä myös täyteläisten sosekeittojen maustamiseen sekä leivontaan. Hasselpähkinäöljy sisältää luonnostaan runsaasti omega 9 -rasvahappoja.

  • viinirypaleensiemenoljy delideli 500ml
    7,50

    Viinirypäleensiemenöljy kestää hyvin korkeita lämpötiloja, joten se on mitä parhain öljy paistamiseen. Ranskalaisen Huilerie Cauvinin viinirypäleensiemenöljy sisältää paljon hyviä rasvahappoja, ja siksi se on luonnollinen osa terveellistä ruokavaliota.